Kliento patirtis: UAB Trelo

KLIENTO PATIRTIS

Vaidotas Čipas | Mokymų instruktorius

11/5/20252 min skaitymo

UAB Trelo yra didžiausias lietuviško kapitalo sunkiojo transporto servisų tinklas vakarų Europoje. Šiuo metu valdome 9 servisus, Belgijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir Lietuvoje, organizacijoje dirba per 200 savo srities profesionalų.

Sprendimo paieška

Kodėl nusprendėte ieškoti naujos LMS?

„Organizuodami mokymus susidūrėme su mokymu planavimu, t.y. grafikų sudarymu, kad nesikirstų skirtingų mokytojų mokymai. Labai svarbus kriterijus vartotojų (mokinių) valdymas, pradedant nuo kvietimų išsiuntinėjimo, jų registracijos ir progreso siekimo. Taip pat buvo noras sukurti/patalpinti medžiagą savarankiškam mokymuisi, pasikartojimams“, – Vaidotas Čipas, Trelo mokymų instruktorius.

Kokie buvo svarbiausi kriterijai renkantis sistemą?

„Renkantis sistemą buvo svarbu valdymo paprastumas tiek eiliniam vartotojui, tiek mokytojui. Taip pat, pagalba ruošiant mokymų medžiagą – įrankiai. Taip pat, svarbus sistemos palaikymas, patarimai vartotojams ir, be jokios abejonės, finansinė dalis (ne pirmas prioritetas)“, – Vaidotas Čipas, Trelo mokymų instruktorius.


Pasirinkimo priežastys

Kas nulėmė jūsų galutinį sprendimą rinktis Coursy?

„Bandėme kelias sistemas, tai patiko pagalba pradedant naudotis ir sistemos paprastumas. Todėl ir pasirinkome Coursy. Taip pat, nemažai įtakos padarė, kad palaikymas yra šalia, ne kažkoks korporatyvinis produktas, kurio pagalba už jūrų marių“, – Vaidotas Čipas, Trelo mokymų instruktorius.

Rezultatai ir patirtis

Kas labiausiai pasikeitė jūsų organizacijoje, kai pradėjote naudoti „Coursy“?

„Atsirado stabilumas mokymuose. Vartotojai pradėjo reikalauti mokymų, o patys mes pradėjome matyti, kad reikia daryti nuoseklius ir pastovius mokymus. Atsirado daugiau motyvacijos rengiant mokymus“, – Vaidotas Čipas, Trelo mokymų instruktorius.

Kokią naudą jaučiate šiandien (pvz. taupomas laikas, paprastesnis administravimas, įsitraukimas, mokymų efektyvumas)?

„Pagrindinė nauda, kad mokiniai gauna daugiau mokymų, turi galimybę iš anksto planuotis laikus. Daugiau norinčių ir galinčių dalyvauti mokymuose. Pradėjome daryti mokymus nuotoliu. Galbūt ir nevisi nuotoliniai mokymai atitinka lūkesčius, bet su paskutiniais gerokai patobulėjome. Taip pat, jaučiasi, kad mokiniai labiau įsitraukia, taip pat naudojasi palikta mokymų medžiaga“, – Vaidotas Čipas, Trelo mokymų instruktorius.

Ką labiausiai vertina jūsų darbuotojai naudodamiesi sistema?

„Labiausia ir naudingiausia funkcija mokymų planavimas. Vartotojams lengviau rinkti mokymus iš kelių laikų“, – Vaidotas Čipas, Trelo mokymų instruktorius.

Vertinimas

„Atlikus kelias techninių mokymų sesijas, labai ženkliai sumažėjo remonto broko. Atlikus administracijos mokymus, sumažėjo klausimų ir klaidų atliekant kasdienines funkcijas“, – Vaidotas Čipas, Trelo mokymų instruktorius.

„Rekomendacija kitiems. Jei įmonėje yra keli ar keliasdešimt žmonių, gal ir neverta, bet jei yra sudėtingų procesų, įvairių specifinių mokymų, tai labai reikalingas planavimo įrankis. Jis labia stipriai palengvina užtikrinti sklandų mokymo procesą. Svarbu atminti, kad pati sistema neveiks ir darbo už jus nepadrys – reikalingas operatorius, kuris kurs medžiagą ir planuos mokymus. Mano mokymai prasideda viena iš frazių: „Ką įdėsi į sistemą, tą ir gausi atgal. Jei įdėsi naudingus gerus dalykus, tai iš sistemos ir gausi gerų dalykų. Jei į sistemą nieko nedėsi, arba dėsi „kreivą“ medžiagą, tai norimo rezultato ir nereikėtų tikėtis“, – Vaidotas Čipas, Trelo mokymų instruktorius.