
Kaip SME Bank stiprina mokymosi kultūrą su Coursy
KLIENTO PATIRTIS


SME Bank – tai skaitmeninis bankas, veikiantis visose Baltijos šalyse ir teikiantis finansavimo sprendimus smulkiam ir vidutiniam verslui. Bankas sparčiai auga, plečia paslaugų spektrą ir komandą, todėl itin didelį dėmesį skiria procesų skaitmenizavimui, atitikties užtikrinimui ir nuolatiniam darbuotojų tobulėjimui. Šiuo metu SME Bank dirba apie 100+ specialistų įvairiose srityse.
Šiam klientų istorijos pasakojimui kalbėjomės su Greta Geidriche, žmonių ir kultūros vadove. Ji pasidalijo, kaip SME Bank nusprendė pereiti prie Coursy ir kokią realią vertę jaučia jų komanda šiandien.
Kodėl reikėjo pokyčio?
Prieš pereinant į Coursy, SME Bank naudojo TalentLMS. Tačiau, pasak Gretos, laikui bėgant tapo aišku, kad sistemai trūksta struktūruotumo, lankstumo ir gilesnių įžvalgų apie darbuotojų progresą.
„Jautėme, kad mums reikia labiau struktūruotos, aiškios ir vartotojams draugiškos sistemos. Labai trūko įžvalgų ir galimybės tiksliai sekti darbuotojų mokymosi eigą. Banko veikla yra licencijuojama, todėl stebėjimas ir dokumentavimas mums yra kritiškai svarbūs.“
Sparčiai auganti organizacija turėjo rasti sprendimą, kuris atitiktų didėjančius reguliacinius, vidinio mokymosi ir atskaitomybės poreikius. Todėl natūraliai atsirado poreikis keisti mokymų valdymo sistemą į modernesnę ir labiau pritaikytą jų veiklai.
Kodėl Coursy tapo tinkamiausiu pasirinkimu?
Gretos teigimu, didžiausi Coursy privalumai išryškėjo dar ankstyvojo įsidiegimo metu:
✔ Kalendorius ir suplanuoti mokymai
Coursy kalendorius ir automatinės užduotys tapo itin vertingu įrankiu:
„Labai patogu matyti suplanuotus mokymus kalendoriuje – to mus labai trūko. TalentLMS atrodė labiau ‘generic’ sprendimas, o čia viskas labiau pritaikyta realiems poreikiams.“
✔ Gilesnės įžvalgos ir seka darbuotojų progresui
Kadangi SME Bank veikla licencijuojama, progresas ir atitiktis yra būtini.
Coursy įžvalgos ir ataskaitos leidžia komandai aiškiai matyti mokymų eigą, automatiškai generuoti reikiamas ataskaitas ir užtikrinti, kad visi darbuotojai laiku atliktų privalomas programas.
Palaikymas, kuris kuria vertę
Greta akcentavo, kad greitas ir profesionalus klientų aptarnavimas buvo vienas iš svarbiausių kriterijų renkantis sistemą. Sparčiai augant organizacijai, pokyčiai vyksta greitai — todėl pagalba turi būti tokia pat greita.
„Coursy klientų aptarnavimas yra superinis. Sistema nėra labai paprasta ar ‘basic’ – ji kompleksinė, todėl naujiems darbuotojams kartais reikia įvedimo. Ir Coursy komanda visada suteikia pagalbą labai operatyviai.“
✔ Onboarding mokymai naujiems darbuotojams
„Labai vertiname, kad naujiems žmonėms greitai suteikiami onboarding mokymai, paaiškinamos funkcijos. Tai mums labai svarbu.“
✔ Priminimai ir apgalvotas vartotojo kelias
Automatiniai priminimai el. paštu ir aiškiai suplanuota vartotojo kelionė palengvina tiek darbuotojų, tiek mokymų administratorių darbą.
„Ateina priminimai, viskas apgalvota, nieko nepamiršti – tai tikrai palengvina procesą.“
Greitai auganti įmonė = poreikis greitiems sprendimams
SME Bank plečiasi, todėl nauji sprendimai turi būti diegiami greitai ir efektyviai. Greta pabrėžė, kad Coursy komanda su šiuo tempu puikiai susitvarko:
„Mes augame labai greitai, todėl mūsų partneriai turi gebėti greitai reaguoti ir padėti. Coursy tai tikrai užtikrina.“
Ką Gretа rekomenduotų kitoms įmonėms renkantis LMS sistemą?
Pokalbio pabaigoje paklausėme Gretos, į ką, jos manymu, turėtų atkreipti dėmesį kitos organizacijos, svarstančios naują mokymų valdymo sistemą.
„Svarbiausia – labai aiškiai išsigryninti savo poreikius. Kiekviena įmonė turi žinoti, ko ji ieško ir kas yra būtina jų veiklai. Mums nuo pat pirmo skambučio buvo aišku, kad Coursy bus tinkamas sprendimas. Jau demo metu pajutome, kad platforma atitinka mūsų poreikius, o bendravimas, atsakymų greitis ir profesionalus požiūris tik patvirtino, kad pasirinkome teisingai.“
Gretos teigimu, būtent šis aiškumas, skaidrus komunikavimas ir greita reakcija suteikė pasitikėjimo, kad Coursy bus ne tik programinė įranga, bet ir realus partneris, padedantis diegti mokymosi kultūrą organizacijoje.

